2008年8月24日 星期日

光酥餅



光酥餅

材枓: 
(1)     高粉  100g.   低粉  55g.  70g.   梳打粉  1g.   泡打粉  3g.
(2)     牛奶  55g.     20g.    牛油  20g.

做法:
(1)            (1)材料放入盤中拌勻,加入牛奶及蛋液用筷子撈勻,再加入牛油輕手搓至均勻即可,避免過度搓至出筋。再用保鮮紙蓋著靜置15分鐘。
(2)            靜置後,將麵團放已灑高粉的枱面上,分成6等份。略搓長,然後放直從上而下按,略整圓及壓扁,放焗盤上,灑上適量高粉於餅面。
(3)            放已預熱180度焗爐焗約15分鐘即可。



後記:  呢兩星期因要處理一些事情,就算放假都無心機整嘢食,直至呢兩日事情有比較明朗化嘅進展,心情無咁煩,又見到有網友想要光酥餅食譜,所以又開番個爐玩吓,整啲簡單啲嘅嘢食。睇番上次整光酥餅原來唔經唔覺已經係2年前嘅事,好彩仲搵得番食譜出嚟,材料真係好簡單,又易整,我只係將原食譜(出自Honney的美食廣場)的份量略為修改。
唔知係唔係焗好後無即時取出放涼,我將餅留係焗爐一段時間才取出,餅面食落口感比較硬,要等到第二日食先比較似。

自己覺得可以和大家分亨食譜係一件開心嘅事,尤其我地呢啲只係自己玩玩吓,唔捨得花錢出去學的人嚟講(我只係講緊我自己),整到一啲易整又疑似成功嘅成品,嗰種感覺真係好開心。所以真係好多謝各網友無私的分亨。









1 則留言: